Στο νέο άλμπουμ που φέρει το όνομά της η τραγουδίστρια και πρώην πρώτη κυρία της Γαλλίας αποκαλύπτει πολύ προσωπικά συναισθήματα. Είναι ωδές στον έρωτα, τη φιλία, τη νοσταλγία. Πολλές φορές γίνεται και πιο προσωπική.Όλο αυτό το διάστημα από τότε που έβγαλε το τελευταίο της άλμπουμ το 2013, δεν μπορούμε να πούμε ότι κάτι μας έλειψε από το σύγχρονο γαλλικό ή ευρωπαϊκό τραγούδι. Αλλά όπως και να το κάνουμε, όταν η Κάρλα Μπρούνι, με αυτήν την αισθαντική σχεδόν ψιθυριστή φωνή στις μπαλάντες, αποφασίζει να εκτεθεί στη δημόσια κριτική με ένα ακόμη άλμπουμ, αποτελεί από μόνο του γεγονός. Τώρα η σύζυγος του πρώην γάλλου προέδρου Νικολά Σαρκοζί, τολμά τη μεγάλη επιστροφή με ένα νέο άλμπουμ με 13 τραγούδια στο γνωστό ύφος.

Έρως, φιλία, αγάπη

Η Κάρλα Μπρούνι δηλώνει ότι συνεχίζει να πιστεύει «στον έρωτα, στη φιλία ανάμεσα σε φίλους και στην οικογένεια, και την αγάπη, στο συνάνθρωπο, την πανανθρώπινη αγάπη». Οδηγός της το τρίπτυχο έρως, φιλία, αγάπη, τα τρία είδη αγάπης κατά την αρχαιοελληνική φιλοσοφία, όπως λέει η ίδια. Ήδη το πρώτο τραγούδι «Quelque Chose» είναι μια ωδή στη νοσταλγία, στην επιθυμία. Με τη φωνή της ψιθυρίζει τα λόγια, που περιγράφουν αισθήματα, καρδιοχτυπήματα. Αλλά η Μπρούνι γίνεται μελαγχολική και πιο προσωπική. Βγάζει στην επιφάνεια τη γαλική αλλά και ιταλική ψυχοσύνθεση. Όταν στο τραγούδι με τον τίτλο «Chambre Vide», περιγράφει το δωμάτιο που έπαιζε ο γιος της Ορελιέν, αλλά τώρα είναι άδειο, γιατί το εγκατέλειψε για να σπουδάσει. Ο 19χρονος Ορελιέν είναι καρπός του έρωτά της με τον γάλλο δημοσιογράφο και χρονογράφο Ραφαέλ Εντχόβεν. «Το άδειο δωμάτιο δεν είναι μόνο όταν φεύγει ένα παιδί από το πατρικό του, αλλά είναι και το κενό των ζωών μας. Μετράμε με τα παιδιά μας κι αυτά των άλλων ότι ο χρόνος πέρασε, ο χρόνος περνά μέσα από αυτά», είπε πρόσφατα προσκεκλημένη σε εκπομπή στο France Inter.

Στην ίδια εκπομπή αποκάλυψε και ένα οικογενειακό μυστικό, ότι ο πατέρας της δεν είναι ο βιολογικός της πατέρας. «Το μυστικό είναι σαν δηλητήριο … αλλά έχει και κάτι ωραίο που μας λείπει λίγο, γιατί συνεχώς διηγούμαστε τι συμβαίνει, τα αποκαλύπτουμε όλα. Η διαφάνεια είναι κάπως απαραίτητη, αλλά δύσκολη και ενοχλητική».

Η φαμ φατάλ και ο Womanizer

Σε ένα άλλο τραγούδι με τον τίτλο «Garcon Triste» αναφέρεται στον αγαπημένο της Νικολά Σαρκοζί και στην ανάγκη του να κρύψει βαθιά μέσα τη θλίψη για κάτι που τον ενοχλεί. Στο «Les Separés» περιγράφει τα αισθήματά της όταν εκείνος έλειπε για μια εβδομάδα. Ήταν σαν να έλειπε μήνες. Στην ερώτηση εάν ο γάμος της με έναν πολιτικό ευνόησε την καλλιτεχνική της καριέρα η Μπρούνι λέει ότι «τότε γνώρισα κάτι που δεν ήξερα, τον σεξισμό. Από τα 19 μου είχα συνηθίσει να με κρίνουν γι αυτό που έκανα και όχι για το σύζυγό μου. Κι αυτό με άφησε άναυδη μετά από 30 χρόνια στο επάγγελμα». Η Κάρλα Μπρούνι δεν έχει πρόβλημα να ανοίξει την καρδιά της και σε πολύ προσωπικά ζητήματα, για να πείσει ότι έπρεπε να φτάσει σχεδόν στα 40 για να βρει στο πρόσωπο του Σαρκοζί τον μεγάλο έρωτα. Αυτή ως φαμ φατάλ κι αυτός ως Womanizer. «Ήταν έρωτας με την πρώτη ματιά» ομολόγησε πρόσφατα. «Είχε την τρελή ιδέα των Blind Dates, συνάντηση μεταξύ ανθρώπων που γνωρίζονται ελάχιστα» θυμάται. «Νόμιζα ότι θα έρθει με τη γυναίκα του και δέχθηκα. Τη δεύτερη φορά πήγαμε σπίτι και κάναμε έρωτα». Μέσα σε 7 εβδομάδες παντρεύτηκαν. ‘Έτσι απλά μακριά από τη δημοσιότητα.

Νάταν ο φύλακας άγγελός της; Στο τραγούδι «Les Anges» οι στίχοι παραπέμπουν σε αυτό το θέμα. Μιλώντας στο γερμανικό ειδησεογραφικό πρακτορείο η Μπρούνι λέει ότι έχει συναντήσει στη γη έναν τέτοιο άγγελο. Μερικά από τα νέα τραγούδια του άλμπουμ γράφτηκαν την περίοδο των μέτρων λοκντάουν, που τα πέρασε στη νότια Γαλλία. Άλλα πολύ νωρίτερα. Οι στίχοι που συνοδεύονται με ακουστική κιθάρα, πιάνο και απαλούς ρυθμούς λέει πώς τα γράφει παντού και κάθε στιγμή. Κάνει και σημειώσεις στο κινητό της. Σκέψεις και λόγια που βγαίνουν από συναισθήματα, λέει το πρώην μοντέλο. Αυτά και πολλά περισσότερα αύριο 9 Οκτωβρίου. Στα δισκοπωλεία.

Ειρήνη Αναστασοπούλου