Μια ηλιόλουστη μέρα μακριά από προβληματισμούς και σκέψεις, ο Σύλλογος Ηπειρωτών Ν. Τρικάλων πραγματοποίησε μια ευχάριστη κρουαζιέρα την Κυριακή στις 10 Ιουνίου 2018. Διασχίζοντας την Εγνατία οδό φτάσαμε στο πιο πολυσύχναστο θέρετρο του νομού Πρέβεζας και όλης της Ηπείρου, στην Πάργα. Επιβιβαστήκαμε στο κρουαζιερόπλοιο κατευθυνόμενοι προς τα εξωτικά νησάκια Παξούς και Αντίπαξους, όπου οι πανέμορφες παραλίες τους φημίζονται σε όλο το Ιόνιο και όχι μόνο. Περιηγηθήκαμε παράλληλα των βορειοδυτικών ακτών του νησιού. Η εναλλαγή του νερού από μπλε ανοιχτό, βαθύ τιρκουάζ και σμαραγδί, μας εντυπωσίασε ιδιαίτερα όταν το πλοίο εισέρχεται στα εντυπωσιακά και επιβλητικά σπήλαια. Φτάνοντας στις παραλίες των Αντίπαξων (Βουτούμι και Βρίκα), θαυμάσαμε τη Λευκή Άμμο και τα γαλαζοπράσινα νερά, τα οποία συγκρίνονται με εκείνα της Καραϊβικής.

Οι αμμώδεις παραλίες έμοιαζαν να είναι από χρυσάφι.  Οι γκρεμοί με τις κοφτερές άκρες έμοιαζαν με πύργους, σχηματίζοντας  θαλάσσιες σπηλιές. Ο Ορθόλιθος έστεκε επιβλητικός. Η θέα από εδώ σε συναρπάζει. Οι περισσότεροι  βούτηξαν από το πλοίο στα κρυστάλλινα γαλαζοπράσινα νερά, για μια ώρα περίπου. Συνεχίζοντας την κρουαζιέρα μας στις περιοχές Λόγγο, Λάκκα, Υπαπαντή, κατευθυνθήκαμε προς την πρωτεύουσα των Παξών τον Γάιο. Τα τοπία μοναδικά και μαγευτικά. Εδώ είχαμε το χρόνο να περιηγηθούμε στα στενά σοκάκια του νησιού, να γευματίσουμε σε παραδοσιακό εστιατόριο, να απολαύσουμε τον καφέ μας με θέα το νησάκι του Αγ. Νικολάου.

Αυτά τα πανέμορφα εξωτικά νησάκια των Επτανήσων με ένα μαγικό τρόπο προσελκύουν τον επισκέπτη και όταν έρχεται η στιγμή να τα αποχωριστεί, δεν θέλει. Αργά το απόγευμα επιστρέψαμε στην Πάργα, μείναμε για 2 ώρες περίπου, όπου περπατήσουμε στα γραφικά πλακόστρωτα δρομάκια της και στο Κάστρο της πόλης. Μια ακόμα εκδρομή – κρουαζιέρα η οποία μας έδωσε τη δυνατότητα να γνωρίσουμε περισσότερη ιστορία αλλά και να απολαύσουμε το μεγαλείο του φυσικού τοπίου. Αργά το βράδυ επιστρέψαμε στην πόλη των Τρικάλων.

Ευχαριστώ όλους τους εκδρομείς για την ευγενική τους συμπεριφορά, για το χαμόγελο που μας χάρισαν και για το κέφι που δημιούργησαν καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής. Ευχαριστώ το τουριστικό λεωφορείο METEORA TOURS για την άψογη συνεργασία.