Περί σκουπιδιών ο λόγος

Καλημέρα κύριε Δήμαρχε

Γιάννης ΔελόγλουΓράφει ο Γιάννης Δελόγλου
j.deloglou@elliniki-gnomi.eu

Αυτούς τους ανθρώπους δεν είναι να τους κάνεις καλό. Τα θέλουν όλα δικά τους αλλά μέχρι ένα σημείο κύριε Δήμαρχε. Δεν γίνεται συνέχεια να πληρώνουν τις απαιτήσεις των λίγων οι πολλοί.

Είπαμε να κλείσετε το ένα … μάτι, αλλά εσείς δε θέλετε να δείτε καθόλου. Αλλιώς δεν εξηγείται. Μας πνίξατε με τα σκουπίδια και μας κάνατε … σκουπίδια σε όλον τον πολιτισμένο κόσμο και ας καυχόμαστε για τις ρίζες τού παγκόσμιου πολιτισμού.

Αλήθεια, γιατί όταν γίνεται κάτι από πλευράς εξουσίας και αντιδρούν κάποιες κοινωνικές ομάδες φορτώνουμε τις ευθύνες στην Ευρωπαϊκή Ένωση; Βέβαια και αυτή δεν είναι άμοιρη ευθυνών. Αλλά δεν μας φταίει και για όλα. Εγώ βέβαια εδώ δεν κάνω λόγο για τα σκουπίδια, που δεν μαζεύουν οι αρμόδιοι φορείς, γιατί αυτό πλέον μας έχει γίνει συνήθεια.

Με άλλα λόγια κι εδώ είμαστε όμηροι. Και βέβαια δεν φταίμε, αλλά κάποιοι φταίνε σίγουρα για ό,τι γίνεται. Πέρα από το αν λόγω απεργιών μένουν στους δρόμους και … μοσχοβολούν και γίνονται εστίες ασθενειών τα σκουπίδια.

Εγώ άλλο θέλω να πω. Και αυτό δεν έχει σχέση μόνο στις περιόδους των απεργιών. Έχει σχέση όλη τη διάρκεια του χρόνου. Πώς γίνεται αυτό; Πολύ απλό. Οι κάδοι σκουπιδιών που βρίσκονται κοντά σε supermarket γεμίζουν από αυτά και οι ένοικοι της περιοχής πετούν τα σκουπίδια τους έξω από τους κάδους.

Μα θα μου πείτε, έχουν τόσα πολλά σκουπίδια αυτά τα καταστήματα; Όχι βέβαια δεν έχουν, αλλά τί κάνουν οι υπάλληλοί τους; Πετούν μέσα στους κάδους χαρτοκιβώτια χωρίς να τα … διπλώσουν και με τέσσερα – πέντε από αυτά γέμισε ο ένας κάδος. Δεν είναι μόνο αυτά. Είναι και τα πλαστικά τελάρα από φρούτα ή σαλατικά που γεμίζουν κι αυτά στα γρήγορα τους κάδους.

Θα μου πείτε ότι τα καταστήματα έχουν χώρο για να συγκεντρώσουν τα χαρτικά τους. Δεν έχω αντίρρηση, τα βλέπω και τα προσέχω ιδιαίτερα, αλλά έλα που … ξεχνούν το δικό τους χώρο και τα ρίχνουν, χωρίς περιττές σκέψεις, στους κάδους.

Αυτοί οι λίγοι λοιπόν, κύριε Δήμαρχε, δημιουργούν ένα μεγάλο πρόβλημα. Οι πρόσφατες φωτογραφίες είναι από κάδους έξω από δύο supermarket γνωστών ελληνικών εταιρειών, που τους γεμίζουν χωρίς λόγο με χαρτοκιβώτια. Εσείς, κύριε Δήμαρχε, θα μου πείτε δικαιολογημένα: μα τί φταίω εγώ; Το σέβομαι και το εκτιμώ. Ίσως είσαι ο μόνος που δεν φταίει. Αλλά είσαι και ο μόνος που διευθύνει τη Δημοτική Αστυνομία και επίσης εκείνος που θα εισακουστεί από τις αρμόδιες Αστυνομικές Αρχές τις συστάσεις των οποίων θα λάβουν σοβαρά υπόψη τους οι Προϊστάμενοι αυτών των πολυκαταστημάτων.

Είδατε, κύριε Δήμαρχε, εμείς οι Γιάννηδες τί καλά συνεννοούμαστε; Είπαμε να γίνετε στύλος της πόλεως, όχι όμως και στύλος της σιωπής.

Μάρτιος 2025

Σχετικά άρθρα

Η Κυπριακή Προεδρία, ο Βάντεφουλ και το χαλούμι

Ήταν ένα Σαββατοκύριακο που τα είχε όλα στο Βερολίνο: καύσωνα, καταιγίδα, νίκη της Γερμανίας στο Μουντιάλ. Και μια ξεχωριστή παρουσίαση της Κύπρου στην Ημέρα...

Άλαν Γκρίνσπαν, το Μαντείο των Αγορών

Οικονομολόγος, διορατικός επιχειρηματίας και ταλαντούχος... μουσικός: Ο πολυπράγμων Άλαν Γκρίνσπαν, επί σειρά ετών επικεφαλής της Fed, πέθανε σε ηλικία 100 ετών.Τον αποκαλούσαν «μίστερ Δολάριο»...

Βρετανογερμανική προσέγγιση 10 χρόνια μετά το Βrexit

Βερολίνο και Λονδίνο ήρθαν πιο κοντά τα τελευταία χρόνια και η προσδοκία είναι ο Αντι Μπέρναμ να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο συνεργασίας που άνοιξαν...

Διχασμένοι οι Εργατικοί για τη διαδοχή Στάρμερ

Μετά την παραίτηση Στάρμερ, η διαδικασία υποψηφιότητας διάχάζει το κόμμα, ενώ η ΕΕ αναβάλλει τη σύνοδο Λονδίνου-Βρυξελλών λόγω πολιτικής αβεβαιότητας.Ανταπόκριση από το Λονδίνο Μπορεί το...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ