Οι Βορειοηπειρώτες απέχουν από την Απογραφή

Οι πολυετείς προσπάθειες της Δ.Ε.Ε.Ε.Μ «Ομόνοια» και του Κόμματος Ένωση Ανθρωπινών Δικαιωμάτων (ΚΕΑΔ), για τη διεξαγωγή μιας απογραφής που θα πληροί τις προϋποθέσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης, δεν έγιναν κατανοητές από την αλβανική κυβέρνηση.

Η αδιαλλαξία της τελευταίας και οι μεθοδευμένες κινήσεις της για συρρίκνωση του ελληνισμού, ήταν οι σημαντικοί λόγοι που οδήγησαν το Γενικό Προεδρείο της Δ.Ε.Ε.Ε.Μ «Ομόνοια» να αποφασίσει τη μη συμμετοχή της Ε.Ε. Μειονότητας στην απογραφή – παρωδία.

Ως εκ τούτου ο πρόεδρος της Ομόνοιας Βασίλης Μπολάνος, παρουσία εκπροσώπων εθνικών και εθνοπολιτιστικών μειονοτήτων, έκανε έκκληση στα μέλη της Ε.Ε.Μ να μην λάβουν μέρος σε μία απογραφή που δυσχεραίνει τα παρόντα προβλήματα, χωρίς να επιφέρει λύσεις ούτε στο ελάχιστο.

Οι λόγοι μη συμμετοχής στην απογραφή αναφέρονται ως κάτωθι:

  1. Ο νόμος περί απογραφής παραχαράσσει και ποινικοποιεί την αρχή του αυτοπροσδιορισμού.
  2. Ο όρος «εθνική μειονότητα» στο ερωτηματολόγιο αντικαθίσταται με τον προσδιορισμό «εθνοπολιτιστική ομάδα».
  3. Η αναφορά της γλώσσας και του θρησκεύματος στο ερωτηματολόγιο καθίσταται ως προαιρετική.
  4. Η μη ύπαρξη ελληνικής έκδοσης του ερωτηματολογίου, κατά παράβαση της Σύμβασης Πλαίσιο του Συμβουλίου της Ευρώπης περί εθνικών μειονοτήτων.
  5. Ο ορισμός των επιτροπών απογραφής έγινε χωρίς τη συμμετοχή μελών της Ε.Ε. Μειονότητας, τρόπος ο οποίος διασφαλίζει την έλλειψη διαφάνειας.
  6. Η στοχευόμενη παράληψη ενημέρωσης των μελών της Εθνικής Ελληνικής Μειονότητας.
  7. Η κατάργηση λήψης αντιγράφου σχετικά με την εθνικότητα.
  8. Η αντισυνταγματική απαγόρευση απογραφής των παιδιών που γεννήθηκαν στο εξωτερικό, ακόμη κι αν έχουν εγγραφεί στα αλβανικά δημοτολόγια.
  9. Ο αντισυνταγματικός όρος περί χρονικού προσδιορισμού της διαμονής των απογραφόμενων.

Εντούτοις τα μέλη του Γενικού Συμβουλίου της Ομόνοιας στην Αθήνα, παροτρύνουν τους εν Ελλάδι Βορειοηπειρώτες να μην συμμετάσχουν σε μια τέτοιου είδους απογραφή.

Υπό τη σκέπη της ενότητας, της συσπείρωσης και της ομόνοιας, στις 2 Οκτωβρίου, καταγγέλλουμε τη διαδικασία της απογραφής και συνεχίζουμε να βαδίζουμε στο μονοπάτι της διεκδίκησης των απαράγραπτων δικαιωμάτων μας.

Διεκδικούμε ό,τι μας ανήκει!!!

ΔΕΝ ΜΑΣ ΦΟΒΙΖΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ, ΜΑΣ ΤΡΟΜΑΖΕΙ Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ!!!

Αθήνα, 29-09-2011

ΟΜΟΝΟΙΑ

Μάρτιος 2025

Σχετικά άρθρα

Oυκρανία-Πολωνία: Ρωγμές στο αντιρωσικό μέτωπο

Μια διαμάχη με βαριά προϊστορία κλιμακώνεται: Ο Πολωνός πρόεδρος Κάρολ Ναβρότσκι ανακάλεσε το ύψιστο παράσημο της Πολωνίας στον Βολοντίμιρ Ζελένσκι, προκαλώντας οργή στο Κίεβο.Η...

Η Κυπριακή Προεδρία, ο Βάντεφουλ και το χαλούμι

Ήταν ένα Σαββατοκύριακο που τα είχε όλα στο Βερολίνο: καύσωνα, καταιγίδα, νίκη της Γερμανίας στο Μουντιάλ. Και μια ξεχωριστή παρουσίαση της Κύπρου στην Ημέρα...

Άλαν Γκρίνσπαν, το Μαντείο των Αγορών

Οικονομολόγος, διορατικός επιχειρηματίας και ταλαντούχος... μουσικός: Ο πολυπράγμων Άλαν Γκρίνσπαν, επί σειρά ετών επικεφαλής της Fed, πέθανε σε ηλικία 100 ετών.Τον αποκαλούσαν «μίστερ Δολάριο»...

Βρετανογερμανική προσέγγιση 10 χρόνια μετά το Βrexit

Βερολίνο και Λονδίνο ήρθαν πιο κοντά τα τελευταία χρόνια και η προσδοκία είναι ο Αντι Μπέρναμ να συνεχίσει στον ίδιο δρόμο συνεργασίας που άνοιξαν...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ