Πληθαίνουν οι διαμαρτυρίες για τη συρίκνωση των Προξενείων

Επιστολή της Κοινότητας Αννοβέρου και περιοχής προς τον Πρωθυπουργό και Υπουργό Εξωτερικών Γεώργιο Παπανδρέου

Αννόβερο, 16 Αυγούστου 2010

Θέμα: Παύση λειτουργίας του Γενικού Προξενείου της Ελλάδας στο Αννόβερο

Κύριε Πρωθυπουργέ,

Ο εκπρόσωπος Τύπου του Υπουργείο Εξωτερικών, Γρηγόρης Δελαβεκούρας, ανακοίνωσε την Πέμπτη 29 Ιουλίου 2010 στα ΜΜΕ, ότι αποφασίστηκε η παύση λειτουργίας του Γενικού Προξενείου στο Αννόβερο.

Ο Ελληνισμός της Κάτω Σαξονίας διαμαρτύρεται έντονα και ζητάει την αναστολή της λανθασμένης σας απόφασης και να πάρετε μέτρα αναβάθμισης αυτού για τους παρακάτω ευνόητους και σημαντικούς λόγους:

  1. Στο κρατίδιο της Κάτω Σαξονίας σήμερα ζουν πάνω από 35.000 Έλληνες.
  2. Το Αννόβερο είναι η πρωτεύουσα του κρατιδίου της Κάτω Σαξωνίας.
  3. Είναι το Κέντρο των Ομογενειακών Οργανώσεων και πολλών εθιμοτυπικών Συλλόγων.
  4. Το Αννόβερο είναι κέντρο της Ελληνικής Ορθόδοξης Εκκλησίας και μαζί με την Εκκλησία του Gifhorn, αποτελούν τα δύο Ελληνορθόδοξα Κέντρα στην περιοχή.
  5. Στην Κάτω Σαξονία λειτουργούν απογευματινά σχολεία μητρικής γλώσσας που μαθαίνουν ελληνικά πάνω από 2500 μαθητές, ελληνόπουλα τρίτης γενιάς.
  6. Στην περιοχή μας είναι μεγάλος ο αριθμός των ελληνικών επιχειρήσεων και εταιριών που διαφημίζουν τα ελληνικά προϊόντα και συνάμα την Ελλάδα.
  7. Είναι παγκόσμια πόλη (συνάντησης, διεθνών εκθέσεων – Cebit) καθώς επίσης και βαριάς Τεχνολογίας.

Το κλείσιμο του Προξενείου απαιτεί για μια οικογένεια πολλά έξοδα όταν για την εξυπηρέτησή τους πρέπει να κινηθούν πολλά χιλιόμετρα και ολοήμερη ταλαιπωρία. Πρόκειται για υπηρεσίες που μόνο η Ελληνική πολιτεία προσφέρει, και οι οποίες έχουν μονοπωλιακό χαρακτήρα. Για αυτούς τους λόγους θα πρέπει ακόμη η Ελληνική Κυβέρνηση να στελεχώσει με προσωπικό το Ελληνικό Προξενείο στο Αννόβερο για μια δυναμική και εμβληματική παρουσία στην περιοχή μας.

Έτσι μπορούμε να αποτρέψουμε τη σκέψη πολλών Ελλήνων πολιτών της παροικίας μας να πάρουν την γερμανική υπηκοότητα για να εξυπηρετηθούν και να αποφύγουν την ταλαιπωρία που θα προκύψει με το κλείσιμο του Προξενείου.

Για μας τους Έλληνες της Κάτω Σαξονίας είναι δύσκολα να στηρίζουμε τις προσπάθειες προς αναστροφή του αρνητικού κλίματος και τη βελτίωση της εικόνας της Ελλάδας στη χώρα που ζούμε, σε κάθε επαφή που έχουμε με την εδώ κοινωνία – από παιδικό σταθμό, σχολείο, θέση εργασίας, ελεύθερο χρόνο κλπ., και ταυτόχρονα η Ελληνική Πολιτεία να μας φέρεται με αυτόν τον τρόπο.

Διαμαρτυρόμαστε και καταγγέλλουμε αυτήν την απόφασή σας, η οποία θα έχει μόνο ζημιωμένους. Ζητούμε την ανάκλησή της και τη σύντομη αποστολή επιτροπής της Ελληνικής Κυβέρνησης στην Ελληνική Κοινότητα Αννοβέρου για να συζητήσουμε επί τόπου την απόφασή σας.

Την διαμαρτυρία υπογράφουν

Οι Κοινότητες Αννόβερο, Γκέτινγκεν

H Ενορία Αννοβέρου

Οι Σύλλογοι Αννοβέρου

Τα τοπικά Ελληνικά Κόμματα

Κοινοποίηση:

Πρόεδρο της Βουλής
Ελληνικά κόμματα
Ιερά Μητρόπολις Γερμανίας
Ελληνική Πρεσβεία Βερολίνου
Γενικό Προξενείο Αννοβέρου
ΟΕΚ
ΣΑΕ
ΜΜΕ

Μάρτιος 2025

Σχετικά άρθρα

Πιο κοντά έρχονται Γαλλία και Ιταλία

Ιταλία και Γαλλία είναι έτοιμες για μια πιο στενή συνεργασία, όπως αποφασίστηκε στη διακυβερνητική διάσκεψη των δυο χωρών, στην Κυανή Ακτή. Αντίκτυπος στην Ευρώπη;Η...

Θα αναγνωρίσει το Ισραήλ τη γενοκτονία των Αρμενίων;

Η απόφαση του Iσραηλινού υπ.Εξωτερικών να ζητήσει την αναγνώριση της Γενοκτονίας των Αρμενίων δίνει τέλος σε μία μακρά περίοδο διστακτικότητας της ισραηλινής διπλωματίας.Ανταπόκριση από...

Γιατί διχάζει τους Γερμανούς ο Μερτς

Μήπως ο καγκελάριος δεν μπορεί να βρει τις κατάλληλες λέξεις; Τι λένε οι ειδικοί για τη δυσαρέσκεια των περισσότερων Γερμανών μαζί του; Και μπορεί...

Γερμανία: Ναυάγησε το σχέδιο για τις ολλανδικές φρεγάτες

Ο υπουργός Άμυνας Μπόρις Πιστόριους ακύρωσε το έργο κατασκευής φρεγατών F126, στο οποίο είχαν ήδη δαπανηθεί 2,3 δισεκατομμύρια ευρώ. Η αντιπολίτευση κάνει λόγο για...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ