Υπό την αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας,

Κατερίνας Σακελλαροπούλου

Ένα κινηματογραφικό φεστιβάλ πέρα από τις προβολές του!

Σε λίγες μέρες ξεκινά το 9ο Beyond Borders Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου, όπου συναρπαστικά ντοκιμαντέρ απ’ όλον τον κόσμο και οι δημιουργοί τους συναντούνεπιτέλους το κοινό τους. Παράλληλα όμως με την προβολή ταινιών στο Κυρίως Διαγωνιστικό, στο μicro Διαγωνιστικό και στο Πανόραμα, το BeyondBorders υλοποιεί και πολλές ακόμη δράσεις επικεντρωμένες στην παραγωγήκαι συμπαραγωγή ντοκιμαντέρ, στην Ιστορία ιδωμένη αλλιώτικα, καθώς και στην εκπαίδευση και στη διασύνδεση των ανθρώπων, επαγγελματιών και μη, που αναζητούν την αλήθεια πέρα από τα σύνορα.

Στρατηγικός Εταίρος του BeyondBorders είναι η ΔΕΗ, η κορυφαία εταιρεία ενέργειας στη Νοτιοανατολική Ευρώπη που στηρίζει ενεργά τις τέχνες και τον πολιτισμό. Ως αναπόσπαστο κομμάτι του κοινωνικού και οικονομικού ιστού της χώρας, η ΔΕΗ ενισχύει το διάλογο με τον πολιτισμό και την τέχνη, υποστηρίζοντας όλους και όσα μας οδηγούν στο μέλλον, ένα μέλλον καλύτερο για όλους, όπου τον πρώτο λόγο έχει ο πολιτισμός.

Ας δούμε αναλυτικότερα τις Παράλληλες Δράσεις του φεστιβάλ:

CoProductionForum «Συναντώντας τον επόμενο συμπαραγωγό σας στο Καστελλόριζο»

Φέτος εγκαινιάζεται η νέα πρωτοβουλία του BeyondBorders, το CoProductionForum«Συναντώντας τον επόμενο συμπαραγωγό σας στο Καστελλόριζο»:Οι περισσότερες από τις ταινίες που παρουσιάζονται στο BeyondBorders πραγματεύονται καθολικά ζητήματα και συχνά αποτελούν συμπαραγωγές μεταξύ πολλών χωρών. Από την ιδέα όμως μιας ταινίας μέχρι τη δημιουργία και την προβολή της στο φεστιβάλ, έχει περάσει ένα μακρύ και απαιτητικό ταξίδι. Ομότιμοι Κινηματογραφιστές – δημιουργοί, σεναριογράφοι, σκηνοθέτες, παραγωγοί και εκτελεστικοί παραγωγοί –σε δίωρες μεσημεριανές συναντήσεις από τις 26 έως τις 29/8 θα παρουσιάζουν τα έργα τους, θα μοιράζονται τις εμπειρίες τους από ολοκληρωμένες ταινίες και θα υποστηρίξουν με την τεχνογνωσία τους τουλάχιστον ένα σχέδιο ντοκιμαντέρ στην κατεύθυνση της συμπαραγωγής με προτίμηση σε υποεκπροσωπούμενες χώρες.

CriticsCorner

Κατά τη διάρκεια των προβολών και σε καθημερινή βάσηοι τρεις διακεκριμένοι κριτικοί κινηματογράφου – μέλη της FIPRESCI, Γιώργος Παπαδημητρίου από Ελλάδα, MarinaKostova από Βόρειο Μακεδονία και PeterKremski από Γερμανία, θα συνομιλούν με τους επαγγελματίες, αλλά και με το κοινό, για τις ταινίες που προβλήθηκαν το προηγούμενο βράδυ στα διαγωνιστικά τμήματα του Φεστιβάλ.

BeyondStorytelling

Τη δεύτερη χρονιά του διανύει το «BeyondStorytelling», ένα κινηματογραφικό εργαστήρι με τη συμμετοχή φοιτητών/ριών από το συνεργαζόμενο Δίκτυο Κινηματογραφικών Σχολών,κινηματογραφιστών και ακαδημαϊκών, που κάθε χρόνο επικεντρώνεται σε έναν θεματικό πυρήνα συνυφασμένο με το Καστελλόριζο, εισάγοντας τα μέλη του σε όλα τα στάδια της κινηματογραφικής παραγωγής, από το development έως το post productionμε τελικό καρπό την παραγωγήενός ντοκιμαντέρ μικρού μήκους. Φέτος το εργαστήρι θα επικεντρωθεί στις ιστορίες της κοινότητας Kassieκαθώς και ενός από τους καλλιτέχνες, των οποίων τα έργα είναι σκαλισμένα στον ορεινό βράχο του νησιού.Το εργαστήριο πραγματοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο του Τελ Αβίβ και το Πανεπιστήμιο Queen’s του Kingston (Καναδάς), υπό την καθοδήγηση του ακαδημαϊκού UriCohen, της σκηνοθέτριας DanaeElon και της LiselleMei, βραβευμένης σκηνοθέτριας, συγγραφέα και φωτογράφου.

Masterclasses

Όπως κάθε χρόνο, θα πραγματοποιηθούνμοναδικάMasterclassesαπόδιακεκριμένους δημιουργούς από το χώρο του ντοκιμαντέρ:

Nτοκιμαντέρ σε μια εποχή παραπληροφόρησης, με τηMitziGoldman, συνιδρύτρια και διευθύνουσα σύμβουλο του DocumentaryAustralia, του μη κερδοσκοπικού οργανισμού που ιδρύθηκε το 2008 με στόχο τη δημιουργία ενός νέου προτύπου για τη χρηματοδότηση των ντοκιμαντέρ και τη δημιουργία νέων δρόμων προς το κοινό. Με πάνω από 35 χρόνια εμπειρίας ως δημιουργός ντοκιμαντέρ, ηGoldmanθα συζητήσειτο αυστραλιανό μοντέλο συνεργασιών με τον φιλανθρωπικό,τον κοινωνικό και τον κυβερνητικό τομέα για την υποστήριξη της δημιουργίας και διανομής ταινιών κοινωνικού αντίκτυπου.Έμφαση θα δοθεί στην ενοποίηση του κοινού μέσω αφήγησης ιστοριών και τον σχηματισμό συνασπισμών εταίρων για την υποστήριξη δράσεων με κοινωνική συνείδηση που μπορεί να περιλαμβάνουν τη συγκέντρωση χρημάτων, τη φιλοξενία προβολών, την ευαισθητοποίηση, την ανταλλαγή, τον εθελοντισμό ή την ευθυγράμμιση με ΜΚΟ στο έργο που επιτελούν.

-Δύο φορές ξένος με τονBruceClark, συγγραφέα και δημοσιογράφο, πρώην συντάκτη Διεθνούς Ασφάλειας του Economist. Με αφορμή το βιβλίο του «Δύο φορές ξένος: Πώς οι μαζικοί εκτοπισμοί σφυρηλάτησαν τη σύγχρονη Ελλάδα και Τουρκία», οι συμμετέχοντες θα εξερευνήσουνμια συναρπαστική αφήγηση που διαπλέκειτην ανθρώπινη τραγωδία με τη διπλωματική σκοπιμότητα.Με φόντο τους δύο  Παγκόσμιους Πολέμους, το masterclass θα αποκαλύψει τις περιπλοκές αυτού του ανθρώπινου δράματος, ρίχνοντας παράλληλα φως στα πολιτικά κίνητρα που στήριξαν τις διπλωματικέςδιαπραγματεύσεις στη Λωζάνη. Μέσα απόένα μείγμα αφηγήσεων από πρώτο χέρι καιαρχειακής έρευνας, οι συμμετέχοντες θααποκτήσουν μια βαθύτερη κατανόηση τουτρόπου με τον οποίο τα ιστορικά γεγονόταδιαμορφώνουν αφηγήσεις και επηρεάζουντην ανθρώπινη εμπειρία.

Δουλεύοντας στο όριο: η παραγωγή ντοκιμαντέρ και η Ιρλανδία» με τονAlanGilsenan. Ένας από τους πιο έμπειρους κινηματογραφιστές της Ιρλανδίας, ο Gilsenan θαεξερευνήσει τη δική του εξέλιξη στο ντοκιμαντέρ από αφελή νεαρό κινηματογραφιστή που σκεφτόταν μόνο το δράμαως κινηματογραφικό είδος, σε κάποιον που έχεικαταπιαστεί με μερικά από τα πιο ευαίσθηταθέματα. Παράλληλα θα προβληματιστεί για την εξέλιξη του ντοκιμαντέρ – με έμφαση στην ηθικήτης κινηματογραφικής παραγωγής – απότα μέσα της δεκαετίας του ’80 σε αυτό πουέχει γίνει πλέον γνωστό ως η “χρυσή εποχήτου ντοκιμαντέρ”.Τέλος, θα διερευνήσει τις δυνατότητες συνεργασίας και συμπαραγωγής μεταξύ κινηματογραφιστών από τη νοτιοανατολικήΕυρώπη και συναδέλφων τους κινηματογραφιστών στην ατλαντική άκρη της ηπείρου.Δουλεύοντας στο όριο, τόσο γεωγραφικάόσο και μεταφορικά.

«ΑπότοDisappearingWorldστοMeetingZelenskyy. 50 χρόνια στην παραγωγή ντοκιμαντέρ»με τονAndréSinger. O βραβευμένος με Emmy κινηματογραφιστής και ανθρωπολόγος θα ανατρέξει σε μια καριέρα στον κινηματογράφο και την ανθρωπολογία που καλύπτει πέντε δεκαετίες. Θα συζητήσει πώς η ανθρωπολογίατον οδήγησε στην παραγωγή ντοκιμαντέρ,ξεκινώντας από τη θητεία του στην πρωτοποριακή ανθρωπολογική σειρά DisappearingWorld της GranadaTelevision, όπου ξεκίνησεως ερευνητής για τον δημιουργό ντοκιμαντέρ BrianMoser και εξελίχθηκε σε παραγωγό και σκηνοθέτη, ενώ αργότερα ανέλαβεεπικεφαλής της Ανεξάρτητης Μονάδας τουΤμήματος Ντοκιμαντέρ του BBC και ίδρυσετο FineCut – το οποίο αργότερα έγινε το διεθνώς αναγνωρισμένο Storyville.Ο André θα μοιραστεί τις γνώσεις του σχετικά με τη συνεργασία του με παγκοσμίουφήμης κινηματογραφιστές, όπως οι JeanRouch, DAPennebaker, RobertDrew, MikeGrigsby, FredWiseman και, ειδικότερα, οWernerHerzog, με τον οποίο έχει συνεργαστεί σε 17 ταινίες τα τελευταία 30 χρόνια.Σε αυτό το masterclass θα μάθουμε πώςπροσεγγίζει ευαίσθητα και ιστορικά σημαντικά θέματα ως σκηνοθέτης και εκτελεστικός παραγωγός σε ντοκιμαντέρ που κυμαίνονται από το Peabody και το βραβευμένο μεEmmy Night Will Fall, μέχρι το σουρεαλιστικόκαι εκπληκτικό δίπτυχο TheActofKilling καιTheLookofSilence του JoshuaOppenheimer,υποψήφιο για Όσκαρ ή το συναρπαστικό πορτρέτο του Μιχαήλ Γκορμπατσόφστο MeetingGorbachev, το οποίο ο Andréσυν-σκηνοθέτησε με τον WernerHerzog.Τέλος, ο André θα συζητήσει την τελευταίατου ταινία, MeetingZelenskyy, η οποία εξιστορεί το αξιοσημείωτο ταξίδι του VolodymyrZelenskyy μέσα από 30 χρόνια ουκρανικήςιστορίας μετά την ανεξαρτησία.

AudiovisualPitchingLab

Αναπόσπαστο τμήμα του Φεστιβάλ είναι και το διήμερο AudiovisualPitchingLab,  28&29/8, όπουσχέδια ταινιών τεκμηρίωσης απ’ όλον τον κόσμο παρουσιάζονται και συζητώνται διαδικτυακά με κορυφαίους επαγγελματίες από το χώρο της κινηματογραφικής βιομηχανίας, οι οποίοι συμβάλουν έτσι καθοριστικά στη διαμόρφωση και στην υλοποίηση του μελλοντικού κινηματογραφικού γίγνεσθαι. HeadModerator είναι η ClaudiaSchreiner (Πανεπιστήμιο Κολωνίας, Πανεπιστήμιο Κολούμπια, επικεφαλής του Masterschool στο DocumentaryCampus με έδρα το Βερολίνο και το Μόναχο), ενώ η κριτική επιτροπή αποτελείται από τους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές/ριεςαπό το συνεργαζόμενο Δίκτυο Κινηματογραφικών Σχολών του Φεστιβάλ,FloreVallery-Radot, DorinFilimon, Nίκο Κihem και ΜelisTerlemez.Το PitchingLab του BeyondBorders αποτελεί το μοναδικό εγχώριο οπτικοακουστικό Lab εξ αποστάσεως,δίνοντας με αυτόν τον τρόπο τη δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να παρουσιάσουν τη βασική τους ιδέα σε μια ομάδα έμπειρων επαγγελματιών της διεθνούς τηλεοπτικής και κινηματογραφικής βιομηχανίας, αποκτώντας έτσι πρόσβαση στη γνώση και τη μάθηση, χωρίς σύνορα και περιορισμούς.

Επιπλέον, από φέτος η FilmikiProductions,μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες παραγωγής στην Ελλάδα, σε συνεργασία με το BeyondBorders, θα προσφέρει ως έπαθλο , στο καλύτερο έργο που θα επιλεχθεί από την κριτικήεπιτροπή του Lab, έναν κύκλο καθοδήγησηςμε εξατομικευμένες συμβουλές χρηματοδότησης και ανάπτυξης, αξίας 1.500€.

Φέτος συμμετέχουντα εξήςprojects: Η Κοινωνία των Δελφινιών (Βίκυ Μαρκολέφα), Γιαγιά (Ασπασία Καζέλη), Ό,τι χρειαζόμαστε βρίσκεται πάνω στη γη (Έλενα Κολλάτου, Λεωνίδας Τουμπάνος), Ποιος σκότωσε τη JackieO; (Σοφία Φαραντάτου), ApolloonEarth(RadekSevcik), BiginGaziBaba(PaulineBlanchet), Condemnedtodream: APalestiniantheatreinresistance(MuallemAshtar), LetthemHug (JemmaPotgieter), MenesTake 5 (RolaShamas), TheRabbiswife (CharlottePeters), ReminiscingKanat (CanTure), TheWinged (InesPerot).

Δίκτυο των Διεθνών Κινηματογραφικών Σχολών

Πιστό στην ενθάρρυνση και την κατάρτιση των νέων δημιουργών, το φεστιβάλ συνεχίζει για δεύτερη χρονιά το Δίκτυο των Διεθνών Κινηματογραφικών Σχολών, όπου συμμετέχουν οι εξής σχολές: Σχολή Κινηματογράφου & Τηλεόρασης Λυκούργου Σταυράκου, Τμήμα Κινηματογράφου ΑΠΘ, Polish NationalFilm, TelevisionandTheatreSchoolinLodz(Πολωνία), NationalAcademyforTheatreandFilmArts”KrastyoSarafov” (Βουλγαρία), FacultyofDramaticArtsinBelgrade (Σερβία), BeirutFilmInstitute (Λίβανο), AcademyofPerformingArts, Sarajevo (Βοσνία), Ακαδημία Δραματικών Τεχνών Βελιγραδίου (Ρουμανία), Σχολή Θεάτρου και Κινηματογράφου UBB Cluj (Ρουμανία), UniversityofTelevisionandFilmMunich(Γερμανία), FilmAcademyBaden-Württemberg (Γερμανία), SteveTischSchoolofFilmandTelevision, Πανεπιστήμιο Τελ Αβίβ (Ισραήλ) και Πανεπιστήμιο Maltepe Τμήμα Ραδιοφώνου, Τηλεόρασης και Κινηματογράφου (Τουρκία). Με την ευκαιρία της Τιμώμενης Χώρας στο Δίκτυο προστέθηκε και το AustralianFilmTelevisionandRadioSchool, η μοναδική αυστραλιανή σχολή που περιλαμβάνεται στον ετήσιο κατάλογο του TheHollywoodReporter‘s με τις κορυφαίες κινηματογραφικές σχολές παγκοσμίως. Η σύμπραξη με τις κινηματογραφικές σχολές περιλαμβάνει ενδεικτικά τη συμμετοχή ολοκληρωμένων ταινιών στη μicro διαγωνιστική σκηνή, μέσω της οποίας οι διακριθείσες ταινίες θα προβάλλονται στo Phoenix – ένα από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά τηλεοπτικά δίκτυα ντοκιμαντέρ, τη συμμετοχή στο PitchingLab και την επιτροπή του, τη συμμετοχή στη διεθνή ομάδα σπουδαστριών/ών κινηματογράφου με στόχο την εκμάθηση των σταδίων παραγωγής (documentarystudio), τη συμμετοχή στις ομάδες προγραμματισμού του Φεστιβάλ, κ.ά.

Παράλληλες Πολιτιστικές Δράσεις του Φεστιβάλ

Εκτός από τις παραπάνω δράσεις και εργαστήρια για τους επαγγελματίες του κινηματογράφου, το Φεστιβάλ κάθε χρόνο διοργανώνει παράλληλες πολιτιστικές δράσεις, αναδεικνύοντας το ακριτικό νησί σε ένα σημείο παγκόσμιας πολιτιστικής συνάντησης ανθρώπων κάθε ηλικίας.

Την εβδομάδα προβολών και μεταξύ των διαλειμμάτων, το πρόγραμμα θα διανθίζεται από μουσικά ιντερλούδια του AeolianDuet (Μιχάλης Κοντός και Ρέα Μωραΐτη) με τους ήχους του πιάνου και του βιολοντσέλου, ταξιδεύοντάς μας από τις ρομαντικές μελωδίες των νυχτερινών του Σοπέν σε οπερατικές άριες και ρομαντικά ποπ τραγούδια με ρετρό διάθεση. 

Κινηματογραφικά εργαστήρια του ΕΚΟΜΕ

Κατά την εβδομάδα διεξαγωγής του Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθούν δύο βιωματικά κινηματογραφικά εργαστήρια του ΕΚΟΜΕμε συντονιστές τους Δημήτρη Παπαχαραλάμπους και Ματούλα Παπαδημητρίου:

«Κι όμως… κινούμαστε!» σε συνεργασία με τον γαλλικό οργανισμό Filmspourenfants, το εργαστήρι περιλαμβάνει δώδεκα πολυβραβευμένες ταινίες animationμικρού μήκους χωρίς λόγια, για παιδιά 4-15 ετών, οι οποίες συνοδεύονται απόπροτάσεις δραστηριοτήτων για το σχολείο και το σπίτι, μέσω δημιουργικών και βιωματικών ασκήσεων –κινητικές, μουσικές, εικαστικές, θεατροπαιδαγωγικές,έκφρασης, αφήγησης, κ.ά.– κατασκευές,παιχνίδια ρόλων, μοιράσματος εμπειριών,συνεργασίας της ομάδας κ.ά.

«Είσαι στα ‘Μέσα’;».Με αφετηρία ένα διασκεδαστικό ψηφιακό διαδραστικόquiz σχετικά με θέματαπου αφορούν τα Μέσα Επικοινωνίας καιΕνημέρωσης οργανώνονται ποικίλες δραστηριότητες (έκφρασης, προβληματισμού,κίνησης, δημιουργίας, παιχνιδιού), με έμφαση σε ψηφιακά παιγνιώδη εργαλεία.

Θέατρο Σκιών

ΟΑλεξάνδροςΜελισσηνός με το Θέατρο Σκιών τουθα προσφέρει άφθονο γέλιοσε μικρούς και μεγάλους με τις παραστάσεις “Καραγκιόζης και Οδυσσέας στο νησίτου Κύκλωπα”, “Οι Άθλοι του Ηρακλή”, “Ο Μέγας Αλέξανδρος και το Καταραμένο Φίδι” και”Ο Καραγκιόζης στη Θάλασσα”.

Παραδοσιακοί χοροί

Οι Νίκος και ΕυάγγελοςΤζέλλοςμαθαίνουν στα παιδιά παραδοσιακούς χορούςαπ’ όλην την ΕλλάδααπόΊσσο από τα Δωδεκάνησα,Χασαπιά από τη Μικρά Ασία και Συρτό πουσυναντάται σε όλη την Ελλάδαμέχρι, φυσικά, Σούστα από το Καστελλόριζο.

Παραμυθένια μουσικά ταξίδια

Με αφορμή ένα παραμύθι, παιδιά μέχρι 10 ετών και οι γονείς τους θα ταξιδέψουν στον κόσμο της μουσικής και του χορού με συνοδεία ζωντανής μουσικής (κιθάρα και πιάνο),μαθαίνοντας τραγούδια με τιςΛίληΤέγουκαι Νίκη Γκουντούμη. Τα παιδιά συμμετέχουν με κρουστά όργανα του συστήματος Orf φτιάχνοντας μια μικρή ορχήστρα.

Έκθεση γλυπτικής «Σμιλεύοντας τον Τόπο»

Γνωρίζουμε τη δουλειά του εικαστικού Αλέξανδρου Ζυγούρηπου σμιλεύει την πέτρα στον χαρακτηριστικό του βράχο πάνω από τη θάλασσα.

Βιβλιοπαρουσιάσεις

Καθημερινά ο δημοσιογράφος και συγγραφέας Παύλος Μεθενίτης και ο ακαδημαϊκός MatteoCompagnolo θα παρουσιάζουν βιβλία με ιστορικό, λογοτεχνικό και κινηματογραφικό περιεχόμενο:

-Bruce Clark, «Twice a Stranger» (εκδ. GrantaBooksLondon): Με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνωναπό τηΣυνθήκη της Λωζάνης, η εν λόγωεπανέκδοση περιηγείται στην πολυπλοκότητα των ελληνοτουρκικών σχέσεων, παρέχοντας μια βαθιά εξερεύνηση των προκλήσεων και των ευκαιριών στη χάραξημιας βιώσιμης πορείας προς την αμοιβαίακατανόηση και συνεργασία στην περιοχήτου Αιγαίου.

-Τατιάνα Σταύρου, Ελληνικός Φιλολογικός Σύλλογος Κωνσταντινούπολης, 1967 (επανέκδοση από το ΙΔΙΣΜΕ):Μέσα στο πλούσιο μωσαϊκό της πνευματικής και πολιτιστικής ζωής στην Κωνσταντινούπολη κατά τον 19ο αιώνα, ο ΕλληνικόςΦιλολογικός Σύλλογος Κωνσταντινούποληςαναδεικνύεται ως φάρος διαφωτισμού και επιστημονικής αναζήτησης. Ο Σύλλογος, που ιδρύθηκε μέσα σε μια ακμάζουσαεποχή πολιτιστικής αναγέννησης και εκπαιδευτικής μεταρρύθμισης, όχι μόνο συμβόλιζε αλλά ενίσχυσε ενεργά την αναγέννησητης ελληνικής γλώσσας, ιστορίας και ταυτότητας σε όλη την Οθωμανική Αυτοκρατορία.

-Νίκος Παπαναστασίου και Νίκος Βογιατζής, «Στην άκρη του Αιγαίου- Καστελλόριζο, 1890-1948». Το ιστορικό λεύκωμα με σπάνιο φωτογραφικό και αρχειακό υλικόκαταγράφει τη μεγάλη ακμή του νησιού μετους καραβοκύρηδες και τους εμπόρους,καθώς αναδεικνύει παράλληλα τη σημασίαπου έδιναν οι Καστελλοριζιοί στα γράμματα, την εκπαίδευση και την κοινωνική μέριμνα, ακόμη και σε δύσκολες εποχές.

Διοργάνωση: Ελληνικό Ίδρυμα Ιστορικών Μελετών (ΙΔΙΣΜΕ) σε συνεργασία με την γαλλική Ecrans des Mondes.

Συν-διοργάνωση: Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου και με την υποστήριξη της Βουλής των Ελλήνων, του Υπουργείου Πολιτισμού, του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, της Γενικής Γραμματείας Απόδημου Ελληνισμού και Δημόσιας Διπλωματίας του Υπουργείου Εξωτερικών, της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, του Εθνικού Κέντρου Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ), της Ελληνικής Ραδιοφωνίας Τηλεόρασης, του Ελληνικού Κέντρου Κινηματογράφου, της Πρεσβείας της Αυστραλίας στην Αθήνα, της Πρεσβείας της Γερμανίας στην Αθήνα, της Πρεσβείας της Αυστρίας στην Αθήνα και της Πρεσβείας της Ισπανίας στην Αθήνα.

Άννα Ρούτση

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ