“Stratfor”: “Πρωταρχικός στρατηγικός στόχος της αμερικανικής Κυβέρνησης, είναι να αποτρέψει την δημιουργία ενός γερμανο-ρωσικού άξονα, επειδή η ένωση Ρωσίας και Γερμανίας θα μπορούσε «εξουδετερώσει» την Αμερική”

Επιμέλεια: Ευθύμιος Χατζηϊωάννου.

Ο επικεφαλής του γεωπολιτικού Ινστιτούτου μελετών «Stratfor Global Intelligence», George Friedman, για πρώτη φορά δήλωσε δημόσια, ότι ο πρωταρχικός στρατηγικός στόχος της αμερικανικής Κυβέρνησης, είναι να αποτρέψει την δημιουργία ενός γερμανο-ρωσικού άξονα , διότι, αν γίνει, αυτόματα θα «εξουδετερωνόνταν» πλήρως, στρατιωτικά, οικονομικά, εμπορικά και γεωπολιτικά η Αμερική, αναφέρει άρθρο του ρωσικού πρακτορείου ειδήσεων “vesti.lv”.
Ο αποκλεισμός μιας τέτοιας συμμαχίας είναι ο μόνος τρόπος για να αποφευχθεί η εμφάνιση εναλλακτικών παγκόσμιων δυνάμεων, ικανών να αποτρέψουν την παγκόσμια επέκταση της αμερικανικής ισχύος ως της μόνης παγκόσμιας υπερδύναμης, τονίζει το Ινστσιτούτο.
Ο επικεφαλής του αμερικανικού Ινστιτούτου πολιτικών και στρατηγικών μελετών τονίζει, ότι ένας τέτοιος στόχος υπήρχε πάντοτε από τις ΗΠΑ, για να αποτρέψει την ένωση των δύο αυτών δυνάμεων, εκ των οποίων θα μπορούσαν να απειληθούν τα συμφέροντα των Ηνωμένων Πολιτειών παγκοσμίως.

“Η Ουάσιγκτον θα εμποδίσει την συμμαχία αυτή με ταυτόχρονη «αποδυνάμωση», τόσο της Ρωσίας, όσο και της Γερμανίας”

Ο ίδιος, μάλιστα, τονίζει, ότι η Αμερική δεν θα ήταν σε θέση να βρεί την λύση του προβλήματος αυτού, ακόμη και αν πραγματοποιούνταν μια άνευ προηγουμένου προσπάθεια από όλες τις «δυνάμεις» τις χώρας .stratforlogo
Η σύμπραξη της ιδιοφυούς γερμανικής τεχνολογίας και του κεφαλαίου σε συνδυασμό με τους ανεξάντλητους ρωσικούς φυσικούς πόρους και τις δυνατότητες των τεράστιων εδαφικών εκτάσεων της αχανούς αυτής χώρας, θα οδηγούσε στην δημιουργία ενός διπολικού κόσμου. Τον έναν πόλο θα αποτελούσαν οι Ηνωμένες Πολιτείες (που θα συμπεριελάμβαναν όλη την αμερικανική ήπειρο) και τον άλλο η Ευρασία (δηλαδή όλος ο υπόλοιπος κόσμος).
Ο Friedman, μιλώντας για την γεωπολιτικά στρατηγική των ΗΠΑ, τονίζει, ότι η Ουάσιγκτον θα εμποδίσει την συμμαχία αυτή με ταυτόχρονη «αποδυνάμωση», τόσο της Ρωσίας όσο και της Γερμανίας.
Τώρα είναι ευκολότερο να κατανοήσουμε τις δράσεις του Αμερικανού Προέδρου Μπαράκ Ομπάμα στην Ουκρανία και την ανάγκη για την επιβολή κυρώσεων, οι οποίες έχουν πλήξει, όχι μόνο την Ρωσία, αλλά και την Γερμανία και κατ’ επέκταση την ισχυρή γερμανική βιομηχανία και οικονομία, καταλήγει το άρθρο .

Μάρτιος 2025

Σχετικά άρθρα

Η Γερμανία αναζητά ενεργειακές συμφωνίες με την Τουρκία

Η Γερμανίδα υπουργός Οικονομίας βασίζεται στην Τουρκία ως «στρατηγικό εταίρο» για το εμπόριο και τις επενδύσεις στην ενέργεια. Στην Άγκυρα καταρτίστηκαν σχέδια για το...

Βερολίνο: Συντονισμός Ευρωπαίων πριν από τη Σύνοδο του ΝΑΤΟ

Μερτς, Μακρόν, Στάρμερ, Μελόνι, Τουσκ συναντώνται στο Βερολίνο για κοινή στρατηγική απέναντι στην Ουκρανία, για τα Στενά του Ορμούζ και τον ρόλο των ΗΠΑ...

Τουρκία: Μαζικές συλλήψεις ενόψει Συνόδου ΝΑΤΟ

Οι τουρκικές αρχές προχωρούν σε λήψη αυστηρών μέτρων ασφαλείας δύο εβδομάδες πριν από τη Σύνοδο Κορυφής του ΝΑΤΟ. Αντιδράσεις από οργανώσεις και αντιπολιτευόμενους φορείς.Ανταπόκριση...

Γερμανία: Ρεκόρ κλοπών στα καταστήματα το 2025

Αγαθά αξίας 4,3 δισεκατομμυρίων ευρώ χάθηκαν από κλοπές σε γερμανικά καταστήματα το 2025. Αλκοόλ, τσιγάρα και καφές βρίσκονται ψηλά στη λίστα των δραστών.Οινοπνευματώδη, τσιγάρα...

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ